vineri, 9 aprilie 2010

Vocea Voluntarului 6




1.Descrie-te in cateva cuvinte.
Ma numesc Florentina Daraban, am 20 de ani si peste vreo 4-5-6 ani sper sa fiu numita inspector OPC . Rad mai mult decat vorbesc si ador copiii. Sunt in continua lupta cu timpul, de aceea nu imi plac intarzierile. Imi place muzica, in special genurile: techno, rock, folk, rnb, pop, house, electro, country. Imi place si sa citesc; prefer scriitorii englezi si rusi. Daca ar fi sa vorbesc si despre filme, as spune ca ador filmele de epoca, dramele, filmele psihologice si comediile romantice. Pe vremea cand eram microbista tineam cu Dinamo [na ca eu am spus-o]. :P

2.De cand esti voluntar in cadrul Fundatiei Bethany?
Sunt voluntara OFICIAL din iunie 2008.

3.Ce te-a determinat sa te inscrii ca voluntar?

Am participat la activitatile de 1 iunie [care au tinut 3 zile] si mi-au placut, m-am simtit bine. Ce mi-a placut cel mai mult a fost sau mai bine zis au fost zambetele acelor copii, zambete care m-au facut sa intru in atmosfera si...m-am simtit din nou copil.

4.Ce reprezinta voluntariatul pentru tine?
Voluntariatul reprezinta speranta, bucurie, impacare sufleteasca, ajutor.

5.Care au fost activitatile in care te-ai implicat?
Am participat la activitatile de 1 iunie, activitatile de vara de la Fundatia Hecuba, la proiectul “Tineri pentru viitor”, la SNV, la petrecerea pentru copii cu ocazia Zilei Internationale a Copiilor cu Dizabilitati, la Gala Voluntarilor, la proiectul “Caravana URMEAZA VOLUNTARII!”, la Fundita Umana, la Smiley, la proiectul “S.O.S. Alege viata!”…si cam atat imi amintesc.

6.In ce activitati ti-ai dori sa te implici?
Imi plac cele care presupun joaca, cu copii. :D

7.Cum ai descrie relatia ta cu membrii Bethany? (voluntari/angajati)
Relatia mea cu angajatii…pai, ii iubesc pe toti. Si cu asta am spus totul. Cat despre voluntari, cei cu care am intrat in contact sunt si vor ramane prietenii mei.


8.Crezi ca voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului?
Spun din proprie experienta ca voluntariatul m-a schimbat; sunt mai sigura pe mine, am mai multi prieteni, sunt mai fericita si mult mai optimista.

9.Ce ai schimba/adauga/elimina in activitatea de voluntariat in care ai fost/esti implicata?
As vrea sa pot schimba mentalitatea oamenilor. Am fost dezamagita cand, la o strangere de fonduri pentru copiii rromi, mi s-a raspuns cu “Du-te si zi-i lui Adrian Copilul Minune sa-ti dea bani!” :))

10.Ce inseamna voluntariatul pentru romani? Cum crezi ca este vazut in Romania?
Majoritatea romanilor considera ca daca nu esti platit nu te alegi cu nimic din activitatea de voluntariat. Gresesc! Te alegi cu ceva ce iti va ramane pentru mult timp in suflet, ceva pe care nu il vei uita vreodata si ceva pe care, mai tarziu se poate sa nu mai ai sansa sa il faci!

11.Pe cine ti-ai dori sa vezi implicandu-se in activitati de voluntariat?(personalitati)
Mi-ar placea sa vad cat mai multi oameni implicati, nu o personalitate anume.

12.Descrie in cateva cuvinte echipa Bethany.
BEST TEAM! :D

13.Cuvant de incheiere.
Va pup! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany