duminică, 14 februarie 2010

Vocea voluntarului 2







1. Descrie-te in cateva cuvinte.
- Ma numesc Roman Madalina si sunt eleva in clasa a X-a la Colegiul National. Greu de vorbit cand e vorba de mine…… Singurul lucru pe care mi-l doream din toata inima si pe care nu-l gaseam nici pe Internet, nici in viata reala... este prietenia si rezultatul acesteia si anume... prietenii! Ma bucur ca am reusit sa dau peste ei!!! Iubesc vara pentru innot si diferite sporturi mai mult sau mai putin extreme, apoi iarna, mai nou, pentru schi! Am un control sa nu cad in capcana egoismului, am teama de singuratate si frica de lovituri pe obraz, oroare de cearta si tensiune.. Am constiinta, bucurii; am glume, agonii si cam atat!

2. De cand esti voluntar in cadrul Fundatiei Bethany?
- In cadrul Fundatiei Bethany sunt voluntara din iunie 2009

3. Ce te-a determinat sa te inscrii ca voluntar?

- Era sfarsitul anului scolar si imi doream sa particip si eu la diferite activitati de voluntariat sa ajut persoanele aflate in dificultate, intr’un cuvant sa devin voluntara, iar cu ocazia targului de voluntariat, din iunie, am descoperit Fundatia Bethany, unde m’am hotarat sa ma inscriu.

4. Ce reprezinta voluntariatul pentru tine?
- Voluntariatul inseamana in primul rand multumire sufleteasca! M’a ajutat sa ma apropii mai mult de copii, prin activitatile la care am participat, dar am cunoscut si multe persoane deosebite, iar pentru cei care nu sunt hotarati, daca vor sau nu sa fie voluntari, eu pot sa le zic ca merita; merita sa iti ajuti aproapele, chiar sa iti faci noi prieteni.

5. Care au fost activitatile in care te-ai implicat?
- Incepand din iunie 2009 am luat parte la activitatea derulata la Fundatia Hecuba, o activitate foarte interesanta, in cadrul careia am cunoscut multi copii deosebiti, apoi a urmat cel de legat de strangerea de fonduri pentru 2 copii ce isi doareau foarte mult sa fie ca noi si am incercat sa le indeplinim catusi de putin visul, dar sa nu uit si de piesa de teatru organizata cu ocazia Zilei Internationale a Copilului cu Dizabilitati, o experienta inedita si memorabila pentru mine, eveniment in care am interpretat personajul "Alba-ca-zapada".

6. In ce activitati ti-ai dori sa te implici?
- As dori sa ma implic in diverse activitati in care sunt implicati, in special, copiii, campanii informative dar si activitati administrative

7. Crezi ca voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului?

- De beneficii materiale in niciun caz ,nici nu se pute problema…, altfel nici nu s’ar mai chema VOLUNTARIAT! Voluntariatul il practici din placere, iar de pe urma lui te alegi cu cel mai important castig: multumirea interioara ca ai putut fi de ajutor unora dintre persoanele aflate in dificultate sau a unor copii ce vor sa abia o viata normala, ca a ta iar tu il acompaniezi in drumului sau.

8. Ce inseamna voluntariatul pentru romani? Cum crezi ca este vazut in Romania?

- Din pacate in Romania omul de rand nu prea stie de voluntariat… iar cand le spui ca esti voluntar apare si inevitabila intrebare: “...dar tie ce-ti iese?” … Sunt si alte persoane (din ce in ce mai numeroase sper ) care sunt interesate de activitatile care se desfasoara, in acest domeniu si sunt oarecum impresionate .

9. Pe cine ti-ai dori sa vezi implicandu-se in activitati de voluntariat?(personalitati)
- Nu imi doresc sa vad o personalitate anume implicandu’se in activitati de voluntariat; bine ar fi sa se implice toate, dar sa o faca in viata lor personala..., fara implicarea mass-media, pentru a-si face reclama ….

10. Descrie in cateva cuvinte echipa Bethany.
- O echipa minunata …armonia perfecta! Imi place cand ii vad cat sunt de uniti si se ajuta reciproc, cu mare daruire si fiecare dintre ei merita sa faca parte din aceasta lume a “voluntariatului”

11. Cuvant de incheiere.
- As dori sa fac un apel catre toti elevii (gimnaziu si in special liceu ) … merita sa fiti voluntari, fiecare dintre voi aveti acest drept si prin urmare, profitati de el, iar majoritatea motivelor pentru care ar trebui sa faceti acest lucru le gasiti pe parcursul interviului! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany