marți, 23 februarie 2010

Vocea voluntarului 3


1. Descrie-te in cateva cuvinte.
- Salut! Ma numesc Florina, am 17 ani, sunt din iasi! Sunt o fire sociabila, imi place sa ies cu prietenii, ador sa am cati mai multi prieteni! Imi place sportul (practic handball), iubesc copiii, in special pe cei micuti.

2. De cand esti voluntar in cadrul Fundatiei Bethany?

- Sunt voluntar de apoximativ 2-3 luni.

3. Ce te-a determinat sa te inscrii ca voluntar?

- Nu a fost un anumit factor care m-a determinat sa fiu voluntar, dar mi-a placut idea si mi-am spus ca nu ar strica sa incerc sa dau o mana de ajutor.

4. Ce reprezinta voluntariatul pentru tine?

- Voluntariatul reprezinta un mod prin care poti ajuta oamenii care au nevoie de noi! A fi voluntar inseamna a-ti descoperi si uneori a-ti depasi limitele;

5. Care au fost activitatile in care te-ai implicat?

- Sincera sa fiu nu am participat la prea multe activitati, dar cele cu copiii pur si simplu le ador... Am participat doar la o activitate de socializare cu copiii, activitate care s-a desfasurat la sediul fundatiei Bethany si anume "Clubul Copiilor".

6. In ce activitati ti-ai dori sa te implici?
- M-as implica in toate activitatile in care cred ca as putea face fata.

7. Cum ai descrie relatia ta cu membrii Bethany?

- Cu membrii Bethany am o relatie deschisa, desi nu i-am cunoscut, inca pe prea bine. ...sunt noua !

8. Crezi ca voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului?

- Beneficii.. Pai da ..deoarece te simti foarte bine dupa ce ajuti pe cineva care are nevoie, iar pe langa asta iti faci noi prieteni, cunostinte si capeti o oarecare experienta de viata.

9. Ce inseamna voluntariatul pentru romani? Cum crezi ca este vazut in Romania?
Romania si romanul mai au mult de muncit pana sa ajunga la nivelul celorlate tari europene dezvoltate, dar cu timpul tot mai multi romani vor ajunge voluntari, daca vor intelege valoarea acestuia si...urmarile lui!!!

10. Pe cine ti-ai dori sa vezi implicandu-se in activitati de voluntariat?

- Pe David Beckham si sotia lui, Tom Cruz, Brad Pitt... (sunt mai multi)

11. Descrie in cateva cuvinte echipa Bethany.
- Echipa Bethany este foarte unita si mereu gata sa se implice, cu zambetul pe buze, in cat mai multe activitati. Ofera multa caldura si prietenie! Dau dovada de seriozitate si profesionalism!

12. Cuvant de incheiere.
- Mi-as dori sa vad cati mai multi elevi si tineri implicandu-se in activitati de acest gen, mi-as dori mai multa implicare din partea edililor si de ce nu, din parte profesorilor.

Cu drag, Florina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany