miercuri, 24 februarie 2010

Vocea voluntarului 4





1.Descrie-te in cateva cuvinte.
Ma numesc Ioana Onofrei, am 21 de ani, sunt studenta la facultatea de Asistenta Sociala in anul 3. Sunt o fire sociabila, imi place sa am multi prieteni. De obicei zambesc pentru a uita de problemele de orice fel, si pentru ca niciodata nu ai de unde sa stii cand se va termina totul pe lumea asta. Imi plac copiii foarte mult

2.De cand esti voluntar in cadrul Fundatiei Bethany?

Sunt voluntara din data de 14 martie 2009.

3.Ce te-a determinat sa te inscrii ca voluntar?

Faptul ca aveam timp liber, ca aveam nevoie de practica pentru facultate si pentru ca am vrut sa cunosc o lume noua. Imi plac mult copiii si sa stiu ca pot zambi si altii cum am fost eu cand eram mica, daca ii pot ajuta.

4.Ce reprezinta voluntariatul pentru tine?
Voluntariatul pentru mine inseamna deschiderea catre noi orizonturi si implinire sufleteasca atunci cand vad ca cineva zambeste datorita mie.

5.Care au fost activitatile in care te-ai implicat?

Activitatile mele au fost : in primul rand "Campania 2%", strangere de fonduri pentru persoanele din centrele de plasament care au implinit 18 ani, cumparaturi pentru diferite cazuri impreuna cu un alt voluntar, strangere de fonduri pentru copiii rromi, Stepping Out Project, impartire de pliante, ziua copilului, fundita umana , meditatii cu un copil care are sindromul ADHD, completare de chestionare si poate ca am mai uitat vreuna.

6.In ce activitati ti-ai dori sa te implici?

Activitati in scop umanitar, orice in afara de strangere de fonduri .

7.Cum ai descrie relatia ta cu membrii Bethany?

E o relatie care decurge in mod frumos, adica au existat si iesiri la gratar, cu sania, cu alte cuvinte de prietenie, respect si incredere.

8.Crezi ca voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului?
Poate ca un beneficiu ar fi respectul de la persoanele care sunt ajutate de noi, zambetul lor e un beneficiu pentru sufletul nostru, eliminam din stress atunci cand facem ceva din inima si ne aduce bucurie sufleteasca, e o relaxare si totodata terapie pentru anumite perioade cand suntem stresati….zic eu.

9.Ce ai schimba/adauga/elimina in activitatea de voluntariat in care ai fost/esti implicat?
Nu stiu ce sa spun, dar activitatea de strangere de fonduri pentru copiii rromi nu mi-a placut din motive ca multe persoane m-au luat la rost ca nu trebuie sa fac eu asta, ca nu e treaba mea, ca eu strang bani pentru a-i ajuta pe ei si ei ne dau in cap pe strada si tie frica sa mai iesi pe strada si etc, etc.

10.Ce inseamna voluntariatul pentru romani? Cum crezi ca este vazut in Romania?

Cred ca este vazut destul de bine din perspectiva celor care sunt ajutati si a celor care vad ca faci asta din placere fara sa castigi un ban cum pun unii problema dar prea putini se implica din comoditate probabil unul din motive. Romanii sunt foarte bucurosi cand sunt ajutati de voluntari avand in vedere sitautia zilelor de astazi, mai ales prin ce trec unii batrani sau copiii neajutorati care nu au chiar nici o vina pentru modul in care sunt nevoiti sa traiasa sau greutatile pe care le intampina.

11.Pe cine ti-ai dori sa vezi implicandu-se in activitati de voluntariat?(personalitati)
Aici nu am preferinta, in principiu cei care au un statut mult mai bun ca noi cei implicati si care au bani mult mai multi pentru a face persoane fericite.

12.Descrie in cateva cuvinte echipa Bethany.
Echipa Bethany este ca o familie si asta spune totul ! Ma bucur ca am reusit sa ne cunoastem mai bine.

13.Cuvant de incheiere.
Astept noi activitati in care sa ma pot implica ca voluntar dar si ca prieteni (iesiri in oras sau altele). V-am pupat dulce !

Un comentariu:

  1. in cateva cuvinte nu se poate descrie activitatea membrilor din organizatia Bethany ci ei ce fac nu are grad de comparatie si ma bucur ca exista o asemeanea organizatie ca oamenii neajutorati,copii orfani etc.sunt bagati in seama si ajutati in mare parte

    RăspundețiȘtergere

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany