sâmbătă, 13 februarie 2010

Vocea voluntarului 1




1. Cine sunt? (Descrie-te in cateva cuvinte: nume, varsta, ocupatie, interes general).
- Numele meu este Carina Gabriela Ureche, am 18 ani, sunt eleva la Colegiul National “Costache Negruzzi", clasa a 12-a, sunt o adolescenta foarte comunicativa si extrovertita, dornica de a-mi face mereu prieteni si de a schimba pareri. Sunt constiincioasa si nu-mi place sa ii dezamagesc pe cei din jurul meu. Daca imi sta in putere, sunt in stare sa fac orice depinde de mine pentru a-i face fericiti pe cei dragi. Imi place foarte mult sa dansez, sa ascult muzica si sa ma urmaresc emisiunile sportive (fotbal, tin cu Dinamo, sarituri cu schiurile)

2. De cand esti voluntar in cadrul Fundatiei Bethany?

- Sunt voluntar in cadrul Fundatiei Bethany din mai 2009.

3. Ce te-a determinat sa te inscrii ca voluntar?
- Dorinta de a-i ajuta pe ceilalti, constienta fiind ca am foarte mult timp liber la dispozitie si pe care il irosesc.

4. Ce reprezinta voluntariatul pentru tine?
- Voluntariatul reprezinta multa munca, dedicatie, pasiune si daruire. Nu e usor sa fii voluntar, sa gasesti motivatia necesara ptr a iesi din casa, sa ajuti si sa-ti dedici timpul altora, dar zambetul lor, atunci cand sunt in preajma ta, valoreaza mai mult decat orice altceva.

5. Care au fost activitatile in care te-ai implicat?
- In cadrul fundatiei am participat de cele mai multe ori in activitati de socializare cu copiii. De 1 iunie si pe perioada verii le-am dedicat putin din timpul meu liber. M-am implicat in organizarea Galei Voluntarilor si de asemenea am participat la Funda Umana.

6. In ce activitati ti-ai dori sa te implici?
- Mi-ar placea sa ma implic in anumite training-uri sau cursuri in cadrul fundatiei si de asemenea in unele cursuri prezentate copiilor, care au scopul de a-i invata lucruri despre...viata. De asemenea mi-ar placea sa merg in scoli si licee pentru a promova voluntariatul.

7. Cum ai descrie relatia ta cu membrii Bethany? (voluntari/angajati)
- Relatia dintre mine si membrii Bethany a fost mereu foarte buna, pentru ca aici am intalnit oameni pasionati si dedicati, cu aceleasi dorinte ca si mine in ceea ce priveste voluntariatul.

8. Crezi ca voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului?

- Voluntarii dispun de beneficii de pe urma voluntariatului.Beneficii morale, sufletesti, interioare. E atotcunoscut ca voluntariatul e benevol si neremunerat, ar zambetul, fericirea, senzatia de implinire si mandrie cu tine insuti valoreaza mai mult decat orice. Oamenii sunt facuti sa traiasca impreuna, sa se ajute si sa se sprijine reciproc. Ca voluntar, ajuti oameni dar te ajuti si pe tine, cunosti persoane care gandesc la fel ca tine si te implinesti ca om.

9. Ce ai schimba/adauga/elimina in activitatea de voluntariat in care ai fost/esti implicat?
- Mi-as dori sa iau parte la activitati ofertante si atragatoare. De asemenea mi-as dori sa pot sa trec peste lene, peste lipsa de chef si sa constientizez ca ajutorul meu poate face diferenta.

10. Ce inseamna voluntariatul pentru romani? Cum crezi ca este vazut in Romania?

- In Romania voluntariatul este prost inteles de marea majoritate. Excluzand pe cei care sunt voluntari, cred ca voluntariatul este inteles in felul urmator:
- pentru tineri reprezinta o modalitate de a face rost de o diploma ce le-ar putea fi utila pentru a se angaja sau a aplica la o universitate din strainatate, unde se pune mare accent pe munca de voluntariat;
-pentru adulti reprezinta o pierdere de timp, atata timp cat nu este rasplatit financiar;
-pentru batranii care inteleg ce este voluntariatul, acesta reprezinta un lucru bun, dar pe care nu pot sa-l faca din cauza varstei.

11. Pe cine ti-ai dori sa vezi implicandu-se in activitati de voluntariat?(personalitati)
- Pe mapamond observam o reala moda a personalitatilor implicate in activitati caritabile, mai putin voluntariat. E greu sa pretinzi asa ceva unei personalitati care nu are timpul necesar pentru asa ceva, dar actiunile caritabile sunt mereu binevenite.

12. Descrie in cateva cuvinte echipa Bethany.

- Echipa Bethany e o familie frumoasa, unita prin prietenie si idealuri, scopuri, ganduri comune.

13. Cuvant de incheiere
- ….nu mai am cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany

Fundatia Serviciilor Sociale Bethany